donderdag 13 juni 2013

Mein schöner Garten

Net als bij de film laat ik in dit blog aan mijn publiek alleen de mooie, gelukte plaatjes zien.
Natuurlijk is er ook nog een soort "achter de schermen" - The Making of...

Vaak is het zo dat als ik een film erg leuk vond, ik "The Making of" ook graag wil zien, maar daarmee gaat er dan toch vaak een deel van de magie verloren.

Omdat tuinieren ook weinig met magie en vooral veel met hard werken achter de schermen te maken heeft, en omdat het nog lang niet zo ver is dat onze héle tuin er mooi uit ziet, waarschuw ik alvast: onderstaande plaatjes kunnen een ontnuchterende uitwerking hebben. 

De voormalige kippenren/moestuin in wording

Grofvuil achter het oude kippenhok

Nog een stapeltje gemengd afval

Het hek van de nieuwe kippenren en de moestuin in wording

Losse onderdelen achter de schuur

Restanten van een haag

Zelfs naast de bloembedden nog stapels gesteente (dit gaat naar de moestuin, omranding van de bedden)

Overal stapels stenen

En stapels hout, en kozijnen (van het tuinhuis), en wéér stenen

En wat onduidelijke dingen van "houden of weggooien?"

Ook mijn oppottafel is een zooitje


Werk in uitvoering (het oude kippenhok en voormalige ren)



Ja, dit is echt mijn tuin, kijk maar, daar staat mijn bankje



Een begin van orde na de chaos (nieuwe kippenren)

Nog wat rommel naast het tuinhuis



Waar laat je het

Nog meer zooi

Zelfs het terras blijft niets bespaard

Weer een stapel stenen, zomaar in de zijtuin

Orde! De nieuwe kippenren

Nog even via een tunnel van gaas verbonden met het oude hok

Een van de dingen op onze to-do list: container huren. Als ééntje genoeg is, tenminste...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten